dijous, 14 de febrer del 2013

0. PRESENTACIÓ


Hola sóc una noia anònima que avui començo aquest blog.
Parlaré sobre la meva vida, les coses que em passen, que sento, que em preocupen i que no se que fer quan em passen. Qualsevol cosa que passi pel meu cap, en qualsevol moment i en qualsevol lloc, estarà escrita aquí. Vindria a ser una mena de diari però digital.
En aquests moments tinc el cap fet una olla de opinions, problemes, coses...que simplement no explico a absolutament ningú. I necessito treure-ho, desfogar-me per poder sentir-me millor amb mi mateixa.
En tinc moltes ganes i espero que això m'ajudi a millorar com a persona i a resoldre les meves preocupacions ja que sóc una noia força tancada i que em costa expressar els meus sentiments i opinions davant dels altres, em sento petita i estúpida i en canvi, quan escric i quan estic amb les persones amb qui realment estimo, puc ser jo.

FIRMAT: ACTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada