dimarts, 19 de febrer del 2013

3. BUFF...SORT QUE HI HAN ANGELS*

M'he adonat que sóc bipolar. No en sentit de malaltia simplement que tinc dies i dies. Un dia es genial, millorable  fantàstic... i l'altre lamentable. Avui és un d'aquests.

Hi ha gent que no es mereix viure. Per l'únic que viuen és per destrossar les vides dels altres, i no viure les seves. Això ho he comprovat. Fa uns mesos ja,  amb les que anava al cole, i sobretot una en especial, una que portava amb ella 12 anys de la meva vida, confiant amb ella, pam, et despistes un segon i ja te l'han fotuda. És així i no s'hi pot fer res. Són persones que no deixen viure a les altres i només es dediquen a amargar vides. Aquesta nena que us dic en especial, que si, dic nena, perquè no es pot anomenar noia, ja que no ha madurat i tampoc crec que ho arribi a fer mai de veritat. Dons aquesta que dic, va arribar un dia, que se li va girar la bola i em va tenir. Si si, em va començar a ficar amb mi. De mica en mica totes les altres es van anar posant la mateixa màscara que porta ella i fent el mateix. DIUEN QUE SÓC UNA FALSA, QUE SOC UNA P**A, UNA DESGRACIADA I VOLEN QUE EM MORI, QUE SEGONS ELLES DESTROSSO VIDES. A partit de aquí, de agafar-me uns baixons impressionants, vaig anar caient, però aquest any he conegut una persona magnífica que m'ha ensenyat i ajudat a aixecar-me. Ara penso en elles i dic; Realment és necessari passar-m'ho malament per elles? Tots els missatges d'odi que he rebut, m'els e tornat a llegir i penso que gent així només pot ser que li passin dues coses, o que tingui enveja o que no estiguin bé del cap. Estan malaltes la majoria de persones que fa això. Senten que la seva vida no és suficientment bona i es dediquen a espatllar la dels altres per poder-se sentir millor i creure que tenen la millor vida del món. Però he apres. I s'ha acabat. ME LA SUA TOT :) A ara si que puc dir...buuuuf! Sort que hi han ÀNGELS *-*

FIRMAT: ACTB <3



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada