dijous, 14 de febrer del 2013

1. DE SANT VALENTÍ. VALENTINE'S DAY

Avui, Sant Valentí, un dels millors dies per a algunes persones, però per mi podria identificar-lo com un dels pitjors dies de la meva vida. Avui tot el dia m'ha anat malament des de que ha començat que just arribar a l'institut, vinga, competències bàsiques. La sort però ha sigut que eren bastant fàcils. Després ha tocat E.F. Quin esgotament mare meva. M'he cansat moltíssim i a sobre a la tarda tenia entreno i ho he fet tant malament que ja els pocs ànims que tenia s'han esfumat. En un principi pot no semblar gaire catastròfic, però en un dia tan especial en el qual tothom està content i feliç, jo no he tingut ningú amb qui compartir-lo.

A mi m'agrada molt un noi. Va al mateix institut que jo i fa 1r de Batxillerat. És molt però que molt guapo; ros, ulls verds i un somriure que em fa perdre l'equilibri cada vegada que el veig. M'agrada tantíssim, puff...el problema és que ni tan sols sap que existeixo. No sap qui sóc bàsicament perquè no hem parlat absolutament mai. Sempre que el veig, me'l quedo mirant, amb aquell somriure tant encantador i se'l veu tan feliç envoltat de tots els seus amics... Un dels problemes principals, apart de la meva timidesa és que passa bastant de totes les noies. Està fet a la seva bola i sempre fa el què vol. Hi ha moltíssimes noies que els hi agrada ell, però ell ni s'immuta. I no és pas que siguin lletges elles, però mai si fixa.

 I que faig jo? Pobreta de mi? Dons res, em conformo en veure'l cada dia al insti, des de lluny me'l miro sabent que no tinc res a fer perquè, ni que sigui, poguéssim parlar una sola vegada. Amb una sola vegada en tindria prou, sentir la seva veu, que es dirigeixi a mi i només a mi és l'únic que vull, però jo se que això es impossible. Senzillament no se que fer.

FIRMAT: ACTB.

2 comentaris:

  1. Res és impossible i tu pots més que ningú aconseguir el que et proposes. Et mereixes el millor del món i si no és aquest noi en serà un de millor. Quan et conegui realment sabrà que com tu no n'hi ha cap més i no et deixarà escapar, és cosa del temps. Has d'apujar l'autoestima perquè ets guapa, fantàstica, genial, tens tot el que jo voldria. Ets una persona admirable, ets molt forta! SOMRIU, el teu somriure és preciós :)

    PD: mil petonitos to Angels for Butterflies<3 Estimar-te és póc !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. COM POTS SER TAN MACAAA ANGELSFLY? TESTIMU MASSA. MASSA! <3 Gracies per ser com ets, apoiarme absolutament amb tot i fer-me feliç tots els dies que passo al teu costat. Els la milllo de veritat :D <3

      Elimina